Gå til innhold

7 mnd,efedrin og søvn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt her som er tett, fikk beskjed om at vi kunne gi han efedrin inntil 6 ganger i døgnet..Men han finner ikke roen, sovner ikke...er trøtt å slapp men klarer ikke å sove..ga han siste gang 18.15..har egentlig ikke lyst å gi han mer om han ikke får sove..hjelper jo ikke når han ikke får nok søvn heller tenker jeg?! Men hoster jo også...hva ville dere gjort?

Skrevet

dytte...

Skrevet

jeg trodde efedrin var SKIKKELIG oppkvikkede jeg? jeg er jo på dopinglista.. ikke rart han ikke får sove..?

Men hvis du har fått det utskrevet av en oppegående lege så burde det være trygt...

Jeg er veldig skeptisk til efedrin

Skrevet

what!!! eferdin = våken trodde jeg :/

Skrevet

ser jeg har skrevet "jeg er jo på dopinglista" skal selvfølgelig stå DET

gikk litt fort..

Skrevet

jeg ville ikke gitt mer... jeg fikk også dette til jenta mi da hun var 4 mnd... og hun sov ikke hele natten stakkars... var jo så trøtt men klarte ikke finne roen!! ALDRI MER EFDRIN her iallefall!!!

Men har hørt om andre som ikke reagerer på den i d hele tatt altså... så det er jo forskjell på barnet....

Skrevet

okej, da får han ikke mer før imorgen tidlig hvertfall;) håper han klarer å sovne tilsutt.. takk for svar folkens=)

Skrevet

Hvis man tar efedrin i bare et par dager trenger den ikke ha noen bivirkninger og kan ha veldig god effekt paa tette, surklete smaavbarn.

Eldste hos oss har faatt flere ganger uten aa reagere negativt paa den, men mini fikk for et par dager siden og bare graat etterpaa, etter et doegn kuttet vi ut og da ble han bedre faktisk.

Hadde nok proevd aa kutte og se hvordan det gikk.

Skrevet

vår sønn var skikkelig syk her for en stund siden vi fikk også utskrevet efedrin .. vår sønn sov heller ikke hele natta.. vi valgte å ikke gi han noe mer å heller gi han litt mer tid.. så ordna naturen opp sjøl frisk ble han iallefall uten efedrin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...