2 gull-ett i vente <3 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Får en liten pike snart, og nå gjenstår kun disse tre navnene...min egen favoritt er Anna, men blir usikker....er jo et valg for livet..... Storebror heter Jonas forresten... meninger om navn??
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Du har veldig god smak, hehe Anna er nok favoritten min også, deretter Maren og Hedda Syns Jonas og Ane er fine sammen også.
kommer nr3? Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 anna og hedda! begge er superfine synes jeg! maren er ikke pent i mine ører!!!
Azora Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jeg liker godt Maren! Synes også at Anna er et pent navn. Hedvig synes jeg er stiligere enn Hedda...
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Anna er en internasjonal klassikker! Så mange sterke, flotte kvinner verden over har kommet langt med det navnet. Maren er mer norsk granskog og Hedda er tragedie.
prebs Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 1.Anna - vil gjerne bruke det selv : ) 2.Hedda - også kjempefint 3.Maren - fint hvis man uttaler det med R, ikke Maarn
2 gull-ett i vente <3 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2008 Da er saken avgjort og jeg har lagt ned veto;) Det blir ei Anna:):) godt å få "bekreftet" sine egne tanker og slikt om navn en føler for:) takk alle som svarte:)
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Absolutt Anna, det er så vakkert, klassisk, pent, enkelt og internasjonalt. Maren er ikke fint uttalt som Mar`n, Hedda minner meg om padde. Jonas og Anna er vakkert sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå