Gå til innhold

Synger deres 2-åringer mange sanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvor mange sanger det er vanlig å kunne ved ca. 2-års alder....

Skrevet

aner ikke hvor mange sanger 2-åringen min kan,men det er mange.de synger mye i barnehagen,og han lærer en del sanger av 5-åringen min.

Skrevet

min på 2.5 år kan sikkert en 30-40 sanger vil eg tro... hun er veldig flink til å synge..har ikke arvet sangstemmen og talentet etter moren iallefall..;) hun lærer seg sangene veldig fort. kan mange julesanger nå. lærer seg dem etter at vi har sunget dem et par ganger..;)

Skrevet

Jeg tror ikke min toåring kan noen sanger, jeg... Er ikke akkurat noen synge-mor og barnet kan ikke prate så mye ennå.(fyller to om få dager) Han kan mye annet så det er ikke den helt store bekymringen over dette ;-)

Skrevet

et par kanskje...som hun synger med helt uforståelig språk

Skrevet

Vet ikke hvor mange han kan. Han går stadig og synger på en sang (og, ja, jeg kjenner sangene...hehe) + at hver gang jeg begynner å synge på en eller annen barnesang, så kan han de også.

Skrevet

Gutten min kan to hele sanger, og en del halve sanger syns han er flink jeg.

Skrevet

Nja.. Det blir vel "Pette Eddekopp, Pette Eddekopp, byyynte jeeeeine, opp, HATT!!" og med bevegelser, hehe :-)

Også har vi jo "Bjøne såbe, bjøne såbe, UÆÆÆÆH".. ;-)

Og favoritten hennes (alle andre sanger er forøverig nektet her i huset av henne) ; Tomba, tomba, tomba, tomba, lalalalala.. <-- Også med bevegelser!! (En sang de synger i barnehagen, never heared of it liksom..)

Syntes hun er flink, jeg :-)

Skrevet

Sønnen min på 2 år og 8 mnd. "kan" flere sanger, men språket er ganske uforståelig. Han snakker generelt lite da.

Skrevet

Her synger mini på 2 flere sanger ganske rent, synes han er veldig flink:-)

Skrevet

Sander kan INGEN sanger og han er 2 år og 9 mnd først får han lære seg å prate før han begynner å synge!!!

håper det hjelper når han skal få dren i ørene!!!

Skrevet

Jenta mi på 2,5år kan mange sanger, både med ritkig melodi og tekst. Vi synger masse hjemme og også i bhg og det er jo noe hun liker å gjøre. Hun er veldig frempå og elsker å opptre og være midtpunkt. Jeg synes det er gøy da jeg er en sangfugl selv, ligger i familien:) Men er som med alt, noen er flink på en ting og ikke særlig på en annen. Hun er f.eks helt elendig på å legge puslespill men legger hele perlebrett med små perler med matchende farger og mønster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...