Sjokoholikern Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 jeg vet ikke hva som er vanlig, men her er mine erfaringer: Min første var bare 5 mnd da vi flyttet han på eget rom, og da sov han rundt, helt etter eget ønske Og da hadde han ikke begynt med fast føde engang... Men jenta mi på 7 mnd får enda melk et par ganger iløpet av natten. Noen ganger sover hun rundt, andre ganger vil hun ha melk hver tredje time. Men hun har ikke villet spise så veldig mye fast føde, og så har hun vært en del syk, så derfor får hun styre selv enn så lenge. Når hun blir helt frisk, og spiser minst to faste måltider i døgnet, da har jeg lyst til å prøve å nattavvenne. Gi tutt om hun våkner, og gi vann om hun ikke roer seg. Så får vi se hvordan det går Jeg er i mot skrikekurer og sånne greier... her er det mors hjerte som bestemmer!
Hilde_85 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 kommer jo litt ann på vil jeg tro. For min sønn er 6 mnd og ikke klar til nattavvenning da han bare får morsmelk. Og det ligger ikke så lenge i magen som f.eks grøt. Men spiser dem noe mer enn morsmelk kan det jo hende det kan gå bra
StrøkenFrøken Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Mini er 5,5 mnd, får grøt på kvelden og akkurat begynt m middag i tillegg. Får MME ellers. Våkner som oftest kun 1 gang om natten for mat, men d er kanskje ikke nødvendig å gi han d da? Ville dere prøvd med kun smokk, evt vann da? Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå