Gå til innhold

hvilken str i reimadresser kjøper dere til barna deres på 1år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini er helt på gjennomsnittet i lengd....

har bare hørt at disse dressene er store i str så er litt usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det stemmer at de er store i str. Jeg har ei jente på 15 mnd som fortsatt passer inn i str 74. Er ikke helt sikker på hvor lang jenta mi er nå, vil tippe 75-76 cm cirka så hun er ikke av de største, men ikke spes lita heller.

Det er jo greit at ungene har litt å vokse i, men det kan ikke være for mye heller, for da vasser de i dressen og det blir vanskeligere å bevege seg. Tror nesten du må prøve str 80 og 86 og se hva som passer best.

Skrevet

Vår på 18 mnd (helt gjennomsnittelig stor) bruker str 80 nå i Reima-tec. Tror den vil holde sånn noenlunde ut sesongen, men mulig han må opp i 86 i mars-april. Tror ikke jeg ville kjøpt så mye større enn 80 med mindre han er litt lang i ryggen, da ville jeg valgt 86, så har han den neste høst også.

Skrevet

gutten min på 15 mnd hat str 80 i reima dresen sin, og den er stor! Så kunne ikke hatt større, de skal jo kunne bevege seg å :)

Skrevet

Jeg har også en gutt på 1 år og han har str 80...mer enn stor ut sesongen. Han bruker 86 i vanlige klær, men ville regelrett druknet i enn Reima dress som var større enn 80. Hadde 74 i høstdressen til Reima, den var passe da vinteren kom.

Skrevet

Gutten min er ca 75 cm, og bruker str 80 i vinterdressen fra Reima. Den er litt stor, men ikke så ille at han ikke klarer å leke i den :)

Skrevet

jenta mi fikk reima dress til 1 års dagen i størrelse 80. den er litt stor men ikke altfor stor. de er store i størrelsen ja.jenta mi var 77,5 cm på 1 års kontrollen.

Skrevet

Jenta mi er 80 cm og vi prøvde str 80 i dag og holdt på å le oss i hjel! Hun så ut som en Umpa Lumpa (i Charlie og Sjokoladefabrikken)!! I vårt tilfelle var den altfor stor... og jenta vår er ikke liten for å si det sånn, folk tror som regel hun er eldre enn hun er.

Damen i butikken sa at hun anbefalte str 80 da jeg sa hun var 17 mnd. Skulle gjerne prøvd str 74 også (kommer til å bytte dressen i alle fall, kan ikke bruke den slik hun ser ut i den :-))) )

Skrevet

Leah er 16 mnd, rundt 80 cm lang..Vi kjøpte en i 86 til henne og den er altfor stor!

Skrevet

Vi har en dress i 80 og en i 86, begge passer, den i 86 er jo litt stor, men ikke så stor at hun har problemer å bevege seg i den!

Skrevet

Vi kjøpte str 80 til vesla da hun var 13 mnd. Nå er hun 2 år og 2 måneder og bruker den fortsatt, men den begynner å bli kort i ryggen. Armer og bein er fortsatt lange nok i massevis.

Skrevet

Jenta mi er 13 mnd og jeg kjøpte den i str 86. Den er stor, men ikke så stor at hun forsvinner :) Synes det er greit å kjøpe den litt stor sånn at hun kan ha den til høsten igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...