Lille My 17.05.08 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 I tillegg til grøt og mm da.... Liker nemmelig ikke middags glass og har laget litt mos i kveld for å prøve i morgen..... :-)
Madamina Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Begynn med en middagsingrediens og øk ettervert. Jeg pleide å se på alderstrinnene på ferdigglass som inspirasjon og veiledning. Tror potet og brokkoli-mos er helt maks. Vil ellers nevne at jeg kokte glass på glass selv med barnemat. Middagsmat på glass som er økologisk er trolig bedre enn det man får til hjemme, og man sparer ikke særlig mye peng på å koke selv. Så denne gangen kjøper jeg nok flere glass.
Lille My 17.05.08 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 TUSEN takk for tilbakemelding og oppmuntring. Det ideelle er om hun kunne ha spist middags glass. Er ikke noe spes super husmor kokk og synes ikke det er sånn veldig gøy å stå på kjøkkenet, MEN når min lille engel ikke spiser noe annet enn grøt så følte jeg at jeg måtte gjøre et forsøk. Hva annet hadde du oppi etterhvert da???
yvve73 Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Husker at jeg lagde en del middag selv til eldstejenta vår( denne gangen har vi brukt mer kjøpte glass dessverre). Du kan jo bruke gulrot. Det blir jo søtt og godt. Jeg brukte å koke litt kyllingfilet også, og lagde minibiter av det. Den kan du jo fryse ned i biter etterpå, og ta opp en og en bit når du lager middag. På den måten fikk hun i seg litt kjøtt også. Finnes noen bøker du kan kjøpe, eller låne på bibliotek, som gir tips til hva du kan lage til de ulike alderstrinnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå