Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå er vi i 1. pp med Pergo,dette blir spennende...

håper og håper:O)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

endelig litt dra hjelp.ha litt tålmodighet og husk at det faktisk er mange som blir gravide i puse perioden fra pergo.lykke til og kos dere masse. GODT NYTT ÅR

Skrevet

jeg trodde pp stod for prøve periode jeg,står det for pause periode?

vi er inni 1.prøve periode med Pergo nå

Skrevet

du har rett Akki42, pp står for prøveperiode. en "pause-periode" er også en prøveperiode, ta Pergo som eksempel. 1 pp på Pergo er gjerne fulgt av 2.pp som er UTEN Pergo, dvs en PAUSE-periode... :)

en pp er en mens det. samma hva du pakker i deg av hormoner eller ei :D

Skrevet

vi fikk beskjed av legen at vi ikke trengte en pause periode.

vi kunne da bare ta en graviditets test og var den negativ kunne vi gyve på med dobbel Pergo.

det kunne vi bestemme selv.så da tenker jeg vi gjør det hvis vi ikke lykkes nå.

Skrevet

Jeg er også i gang med første pergo-kur, dvs. tok første pille den 30.12 og siste pille i dag. :o) Håper dette gjør susen!

Lykke til!

Skrevet

hei..lykke til du også:o)

det er som er forskjell på mange her ,er at de får bra oppfølging etter Pergokur..

vi er for gamle til å få hjelp.har jo fått hjelp med Pergo da men ingen oppfølging med UL osv.etterpå .enten blir vi gravide.ellers blir vi det ikke liksom.

men vi får jo den vanlige kontrollen hos lege/jordmor da hvis vi blir gravide.

Skrevet

Hei!

Må man til gynekologen for å få resept til Pergo eller holder det med fastlege?

Hvem kan få den kuren? Holder det at jeg er 40++?

Skrevet

jeg fikk av gynekolog men jeg håper man kan få av fastlegen senere hvis man behøver mer

Skrevet

Takk. Min lege sa at jeg ikke skal regne med hjelp fra de offentlig for å bli gravid. Spurte ikke om Pergo direkte da, var hos henne etter SA.

Ønsker deg å lykkes, Akki.

Skrevet

hei..vi får heller ikke noe hjelp fra det offentlige,vi er for gamle.så dette må vi klare selv;O)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, det var dette min lege mente. Noen år tilbake, mente det jeg selv. Nå er jeg blitt 43 og klarer ikke å forsone meg tanken at jeg er for gammel for å få barn. Men klarer vi det selv, så kanskje er vi ikke så gamle allikevel?

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg ble gravid desember 08.var 43 år da og jeg.men fikk en SA januar 2009.¨så det er nok håp.jeg har to jenter fra før på 9 og 11 år.fra forige ekteskap,men jeg unner min nye mann¨å få oppleve et eget barn,og jeg ønsker et til jeg også.mine jenter ønsker seg små søsken.

s¨vi prøver og prøver,har 3.pp nå uten pergo.

lykke til du også

Skrevet

unnskyld men dette ble feil det gitt.

jeg mente gravid des.07, og SA januar 08.

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare innom for å si hvordan det går-

ikke skjedd noe enda.hatt

2pp med pergo ,en pausemnd.

skal begynne med 3.pp med pergo i morgen...

Skrevet

Masse lykke til, håper spira sitter denne pp´n!!:)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hei

Føler vi er i samme båt jeg.

Mannen min har ikke barn fra før men jeg har. Vi mistet i MA i januar og er nå ferdig med siste pergo kur (nr.3) IKM til helga.

Ønsker dere all lykke og at den sitter denne pp.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...