Gå til innhold

stakkars små guttebabyer!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg skjønner ikke helt hva noen mennesker tenker med innimellom, det her med å "velge" kjønn.?

er ikke galt i å ville ha et ønske om et spess kjønn, men det blir for dumt å snakke om å ta abort vist kjønnet er feil eller bestemme hva slaks egg/sperm som skal til for å få jente! vil man ha barn skal man kunne være lykkelig for det kjønnet en får. uansett om det er jente eller gutt!

synes dette er et ganske tragisk tema igrunn. synes virkelig synn på alle guttebarn rundt omkring siden det er så utrolig mange (virker det som) som vil ha jente å ville tatt abort vist det var en gutt de bar på.

det er en balanse i naturen som jeg synes blir for dumt at vi mennesker skal tukle med.

men ender vel snart opp med at barn blir laget i kuvøser/kunsdige livmorer å bestemt både kjønn utsende å være måte. å at kvinner ikke lenger trenger være gravide en gang.

Fortsetter under...

Det er ingen som lovlig kan ta abort i Norge om kjønnet ikke passer. Det er nemlig ikke lov å få informasjon om hvilket kjønn barnet har før uke tolv (og man har ikke rett på selvbestemt abort etter dette), om mor/far ikke er bærer av store arvelige kjønnsbunnet sykdommer da. Da kan man søke om dette.

Og så tørr du ikke skrive med eget nick selv om du sier det de fleste tenker.

Det blir for dumt, vel naturen er ikke til å stole på og hvis folk vil påta seg alt stresset og ikke minst, pengene med å velge kjønn, la dem det.

Og det finnes en haug teite grunner til å ta abort og hvorfor skal man være glad for det man får?

Hvem har bestemt det?

Moral er ofte å undertrykke de som tenker annerledes, husk det...

• 3 uker senere...

generelt så ønsker man vel samme kjønn som man selv er? det er vel noe med identifikasjon? pappaer vil ha gutter, mammer vil ha jenter? så er vel kanskje flere som ønsker jenter fordi det er mødre som skriver inn?

om man ikke har et barn fra før av, da vil man vel heller ha det andre kjønnet, slik at man har et av hvert hvertfall.. selv om såklart barna mest sannsynlig foretrekker en liten av samme kjønn som seg selv :P

til syvende og sist så er det lov å ønske seg, og også lov å føle skuffelse noen sekunder når man får vite kjønnet uansett, det er helt normalt..

når barnet kommer så tenker man og føler at akkurat det lille mennesket, med det kjønnet det er, er helt perfekt og du vil ikke ha en annen for alt i verden uansett :D

jeg har verdens nydeligste gutt, (jeg håpet litt på en jente da han var underveis, men da han kom skjønte jeg at det hadde blitt heelt feil hehehe :P og faren ønsket seg en gutt) og håper litt på en jente nå, så har jeg en av hver, enkelt og greit, men spiller ingen rolle :D kommer ikke til å ligge med hodet mot sør eller stå på en fot eller noe for å påvirke :P er kjempefint med to gutter også! :D skal uansett dra på privatklinikk når jeg skal ta ultralyden så vi kanskje får vite hvilket kjønn det er :) for det er jeg utrolig spent på :) gleder meg så utrolig :) er det jente er navnet klart, guttenavn er litt vanskeligere synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...