Familie på 6!? Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har en baby på snart 4 måneder og har både baby bjørn og elastisk bæresjal, men når bruker man det?jeg finner aldri en anledning til å bruke det..Jeg vet at dette ikke er et alvorlig problem, men tenkte å spørre her, for er sikkert mange "bærere" her!
La vita è bella <3 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har fomsydd bæresele, og brukte de senest i dag. Var på et senter for å bytte noen julegaver, og orket ikke ta med vogn/ finne sånn teit handlevogn på senteret. Så jeg tok henne i bæreselen. Hun trives godt der og blir helt oppslukt av alt som er å se på! Jeg kjøpte det før første gang vi skulle ut fly; veldig praktisk å slippe å holde henne når vi står i kø for både det ene og det andre pluss at man har begge hendene fri.
Yo&La+spire Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Vi bruker sjalet daglig, siden vi ikke bruker vogn. Snuppa er nå 22 mnd og har ikke sutte i vogn siden hun var 9 mnd, fordi eg synes det er mer praktisk å bære og fordi eg får en helt spesiell kontakt med jenta mi:) Før når hun var mindre brukte vi også sjalet hjemme. Når hun ikke fikk sove, når hun gråt pga tenner, og generelt når hun ikke ville ligge alene og eg trengte to armer fri;) Babybjørn vil eg ikke anbefale deg å bruke, du vet sikkert hvorfor;) (iallefall bare korte stunder av gangen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå