mamarama og lille banan Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 min sover veldig på dagen/kvelden, og sjelden mer enn en halvtime om gangen...ofte bare rundt 10 min. han sover godt om natta da, våkner vanligvis bare for å få mat.
mamarama og lille banan Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2008 sover veldig LITE på dagen/kvelden skulle det være
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 har en liten gutt på akkurat 2 mnd, født dagen etter din:) han sover ganske mye egentlig, men kommer litt an på hvordan dagen er. Om han sover ute i vogna sover han i timesvis, mens om han sover inne er det som regel kortere lurer og oftere. Han går inn i sovemodus for natten rundt kl22 og våkner da en gang rundt 3-4 for litt mat og sover så til 8-9 for litt mat til og sover gjerne til rundt 11. Noen dager sover han mindre, andre dager mer.
mamarama og lille banan Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 ah, hørtes ut som luksus, spør du meg han her sover liiiite på dagen, og våkner ca hver tredje time for mat på natta. er litt slitsomt, men han er jo en blid og snill gutt da
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Mm, ja jeg nyter det så lenge det varer og barer krysser fingre:) Mi første sov ikke hun om hun ikke fikk ligge på noens fang eller ved siden av noen i senga, så har fått erfart det og. Men ta vare på at han er blid og fornøyd ellers da, er jo de som sover lite og i tillegg er kjempeurolige og grinete når de er våkne. Blir mye å henge fingrene i når de er så små og:)
mamarama og lille banan Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2008 ja, ikke sant? får være glad for at han er blid og fornøyd *banker i bordet*
Snupp@ med 3 barn Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Her er det ikke så mye soving heller. Har kanskje en hvil på et par timer og resten er bare sånn på rundt en en halv time. Legger han i ni halv ti tiden om kvelden og da sover han helt til mellom syv og åtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå