Gå til innhold

hvor mye sover deres små på rundt 2 mnd om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sover veldig på dagen/kvelden, og sjelden mer enn en halvtime om gangen...ofte bare rundt 10 min. han sover godt om natta da, våkner vanligvis bare for å få mat.

Skrevet

sover veldig LITE på dagen/kvelden skulle det være ;)

Skrevet

har en liten gutt på akkurat 2 mnd, født dagen etter din:) han sover ganske mye egentlig, men kommer litt an på hvordan dagen er. Om han sover ute i vogna sover han i timesvis, mens om han sover inne er det som regel kortere lurer og oftere. Han går inn i sovemodus for natten rundt kl22 og våkner da en gang rundt 3-4 for litt mat og sover så til 8-9 for litt mat til og sover gjerne til rundt 11. Noen dager sover han mindre, andre dager mer.

Skrevet

ah, hørtes ut som luksus, spør du meg :) han her sover liiiite på dagen, og våkner ca hver tredje time for mat på natta. er litt slitsomt, men han er jo en blid og snill gutt da :)

Skrevet

Mm, ja jeg nyter det så lenge det varer og barer krysser fingre:) Mi første sov ikke hun om hun ikke fikk ligge på noens fang eller ved siden av noen i senga, så har fått erfart det og. Men ta vare på at han er blid og fornøyd ellers da, er jo de som sover lite og i tillegg er kjempeurolige og grinete når de er våkne.

Blir mye å henge fingrene i når de er så små og:)

Skrevet

ja, ikke sant? får være glad for at han er blid og fornøyd :) *banker i bordet*

Skrevet

Her er det ikke så mye soving heller. Har kanskje en hvil på et par timer og resten er bare sånn på rundt en en halv time. Legger han i ni halv ti tiden om kvelden og da sover han helt til mellom syv og åtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...