Trouble Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 var på ett julebord der de serverte kålrabistappe som det var tilsatt hvit saus... Var jo kjempegodt Så lurer på hvordan DU lager denne stappen? Spent på hvor mange varianter det finnes...
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er veldig enkel og har bare kålrot, salt, pepper og fløte i. Syns det er best.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Har nå å prøvd å lage en med kålrabi,smør,salt pepper og fløte...synes den ikke var så god. Så prøvde jeg med melk istedenfor fløte synes det ble litt bedre, men ikke så bra som jeg vil ha den.... Kanskje hvit saus er tingen? Kan man bruke pose hvit saus, he,he?
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Lager hvit saus og tilsetter most kålrabi, og evt gulrot Litt muskat setter nydelig smak i tillegg til salt og pepper.. nammmm!!!
Trouble Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 Det var visst brukt posesaus i den jeg smakte... men måtte visst passe på at den ikke ble for tynn
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Lager den med kålrot, 2 poteter pr kålrot, moser sammen, sper ut med litt ribbefett (evt smør) og bitte litt melk og smaker til med salt, pepper og evt bitte litt muskatt. Synes den er best jeg, men det er vel fordi jeg er oppvokst med det. Synes den som blandes i hvit saus også er god, men litt vel kremet noen ganger.
OsloMor Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Har kun kålrabi, salt, pepper og evt. litt vegetabilsk margarin i:-).Blir god og ren smak!
Libido- Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Kålrot, potet, potetkraft, smør, muskat, salt og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå