Lille My 17.05.08 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jenta mi vil ikke ha MME, grøt går ned som bare det. Får grøt 3 ganger om dagen og pupp på kvelden/natten/morningen.... Vil ikke ha pupp på dagen... :-( Noen som har noen tips?
Michka Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Har du prøvd forskjellige merker? Prøvde først Nan, den gulpet hun voldsomt av, så Hipp og Småfolk, ingen av de ville hun ha, så her ble Collett redningen.. De smaker jo forskjellig så det kan jo være verdt å prøve hvis du ikke har gjort det da... Har samme problemet med jenta mi, hun vil kun ha pupp om kvelden (på sengen) om natten og om morgenen.. Pumper ut litt melk, men blir sjelden nok til begge måltidene om dagen..
Lille My 17.05.08 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Hei, Har prøvd NAN, Småfolk og nå HIPP..... På lørdag drakk hun helt plutselig 100ml, men det er første og foreløbig siste gang..... Kan jo prøve Collett sin da... :-) Takk for tips....
zombie2be Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 hva med å putte oppi ei lita tskje malt? er egentlig mot hard mage, men jeg gjorde det også fordi lillegutt likte smaken myyye bedre da:)
Lille My 17.05.08 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 Ja har tenkt på det jeg også.... Får vel prøve det i morgen..... Synes det er så rart at hun ikke vil ha, den smaker jo ganske søtt på en måte..... :-/
eliza75 Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Min gutt på 7 mndr sluttet også å ta pupp om dagen for en uke siden, men tar på kveld, natt og litt på morgenen. Jeg tror, siden det er mme i grøten, at det da blir nok melk pr døgn.? Men min gutt er heller ikke veldig interessert i vann, får max 50 ml i han i løpet av dagen. Synes d er vanskelig dette her, men følger nå med på bleiene og har ekstra væske i maten hans. Men tror at dersom jenta di drikker vann på dagen, så trenger du ikke stresse veldig med mme. Noen andre som har noen tanker/erfaringer rundt denne problematikken??
Michka Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Malt er også et bra tips ja! Jeg begynte med det for en liten stund siden for hun ble litt hard i magen av grøten, og nå blir hun helt vill når hun ser flaska Malt er jo ganske søtt og godt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå