LykkeligSomMamma Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hvordan gikk det blodprøven i dag Chaiemae? Og med deg Lillebie, hvordan har du det? Fulgte med på deg nå og heiet hele veien! Jeg gyver på'n igjen den 12. januar.
lillebie på`n igjen Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hei cathys, så kos å høre fra deg, og enda bedre å se at du snart er i gang igjen!jeg har ikke nett hjemme for tiden, så jeg bruker mobilen(håper det funker å skrive innlegg?:-P jeg og kona har tenkt. . . Og tenkt litt til, og det blir meg en tur til! Blakstad ville og at jeg skulle ta siste forsøket i pakken. . . Så etter neste mensen, på dag 21 starter jeg å spraye:-)det blir vel i februar/mars tenker jeg:-D vi skal til new york i januar,så derfor orket jeg ikke starte opp denne runden, og kroppen min-
lillebie på`n igjen Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 -Trenger de pausene den Kan få:-) fikk tilbake lysten på nytt forsøk når jeg ser hvor mange som har klart det i det siste :-) og du da chaiemae , jeg følger med deg, så spennende altså!! Håper du er gravid, det fortjener du etter 5 ivf! Stor klem til dere begge fra
MK73 Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Så spennende, Lillebie! Denne gangen skal det sitte! Kanskje vi får følge hverandre under neste forsøk? Lykke til - jeg skal følge med deg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå