Gå til innhold

oppdatering til tornerose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Du hadde spådd at jeg muligens er gravid nå, med en gutt.

Jeg hadde testet negativt på IKM dagen. Men jeg testet idag, er par dager over IKM.Gjett hva; det kom opp 2 streker :-) :-) :-) Men den var litt svak ennå. Så jeg tar en test til imorgen tidlig, for å være sikker. Og også for utelukke at det er en skyggestrek. Den virker jo rosa.

Får du fortsatt opp en gutt?

:-)

*happy* men prøver å roe ned til imorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering igjen Tornerose.

Jeg fikk positiv gravitest idag også. :-) Jeg er nok gravid

Skrevet

Guri, så braaa:)Så artig å høre... Tusen takk for tilbakemelding asså=)

Ja, er nok en gutt ja:)hehe... Spennende å se om det blir riktig og da...:P

GRATULERER så masse Meena:)

Skrevet

Tusen takk Tornerose, jaaa, så spennende :-)

Jeg skal nok huske å oppdatere hvilket kjønn som kommer opp ved UL, når den tid kommer selvsagt.

Får du opp noe ved hvordan svangerskapet kommer til å forløpe seg? kommer jeg til å slite med noe? aah, såå glad :-) hihi

Skrevet

Den skal gå fint:)Blir muligens litt kvalme og kanskje en UVI... Men får tro at det er feil:)Har hatt det 3 ganger sist jeg var gravid... Håper jeg slipper unna nå!:)

Skrevet

Jeg har heldigvis heldigvis heldigvis aldri hatt UVI, og håper sannelig jeg slipper det i fremtiden også.

Jeg har derimot slitt med skikkelig bekkenløsning i forrige svangerskap. Jeg har hatt tilbakevennende bekkenløsning etter endt svangerskap og til nå. Så jeg er sikker på at jeg kommer til å slite med det i graviditeten, men håper at det ikke blir for mye.

Mine beste tanker til deg Tornerose, håper at du slipper UVI denne gangen. Og at det går smertefritt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...