Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Heisann jenter.. jeg er på besøk idag jeg, jeg fikk min lille engel den 13 september, og alt har gått kjempefint, han er kjempesøøøøt og kjempesnill! men nå skal jeg komme meg til saken. etter at jeg er hjemme med min engel, tenkte jeg at jeg vil gjøre noe hjemme, derfor har jeg starta min egen lille *bedrift* hvor jeg selger ting! jeg vil gjerne at dere skal ta en titt på min hjemmeside www.aqfaran.tk alt er helt nytt, og jeg peker til dere, fordi jeg har to heeelt nye barnevogner og bilseter! jeg vil også tilføye at jeg har akuratt samme vogn, og er kjempefornøyd med den! dere kan få litt rabatt av meg!!! bare å ta kontakt!!!! hilsen meg svar meg på min mail [email protected]
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 må bare kommentere noe... det bilsetet....sånn sete skal de jo absolutt ikke sitte i før de er 15 kg og helst 3-4 år...ikke 9 mnd eller 9 kg....
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde aldri latt min 9kg eller 9mnd gammel baby sitte i et sånt sete, hadde ikke latt henne sitte i det nå engang selv om hun er 1 1/2år! Beklager, syns det virker litt useriøst siden dette har med barns sikkerhet å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Det står jo faktisk i parantes at det ikke er anbefalt for så små barn, men at det er GODKJENT, og det er det faktisk enten man vil eller ikke.... Når det er sagt så var det mye søppel her da, har du vært en tur på Svinesund eller ??? I bodene der har de slikt...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Varene selges svart sånn jeg skjønner det??? Sikkerhetsutstyr til det aller kjæreste vi har??? Jada, skikkelig innmari serrrriøst!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Ja det får`n si! På 1.trimester så driver hu å pruter med seg selv! 2000,- for vogn og stol, det er nok skikkelig kvalitet! Du er hermed meldt til moderator for reklamering :-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Her er rottene på plass og slikker seg rundt munnen allerede ja .... Et nytt offer å kaste seg over.... Get a life!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Jada, det står i parantes, men står også at det passer for barn på 9kg og 9mnd, passer vel ikke helt sammen at det står i samme annonse for at det ikke er anbefalt! På meg virker dette useriøst!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Sitat: "Du er hermed meldt til moderator for reklamering :-)" Bra
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 når det står at det er godkjent så er det sikkert noen som kjøper d til sitt barn på 9 kg/mnd.Mange som ikke vet bedre så hadde aldri skrevet det i en annonse på noe jeg skulle selge.Hadde skrevet fra 15 kg/3-4år. Tar ikke sjansen på at noen små babyer blir satt i et sånn sete.Ikke pga meg ihvertfall....Har jo et ansvar når man selger ting også.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Jeg tror hun har kjøpt disse varene (iallefall en del av dem) på www.gooba.no. Da er det vel bedre å gå inn der og kjøpe det selv rimeligere..? Bare et lite tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå