Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hei! :-) Jeg har en datter på 3 1/2 uke, og trenger å få utvidet teknikkene for å få opp rapene hennes. Jeg kan egentlig bare den vanlige med å legge henne opp mot skulderen og klappe eller stryke på ryggen for å få opp rapen. Jeg vet at det finnes andre måten man også kan gjøre det på, og jegtrenger noen forslag, for vi sliter litt med å få opp rapen. Kan noen hjelpe oss litt?
Zitro Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Buddah-stilling på babyen er en genial ting for å få dem til å rape. Hold henne under armene og sett henne på fanget ditt, du bærer vekten hennes så det er ikke farlig. Så bøyer du henne fremover slik at magen bøyes og hun legger da press på magen og vips så kommer rapen opp. Du må kanskje trene litt, men når du først mestrer teknikken så er det kjempe enkelt.
Dægern døtte Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Legge henne over kneet mest du "dasker" henne litt lett på rumpa, eller la henne ligge litt på magen på gulvet. Funket hos oss ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå