mammaen til Benjamin :) Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har en gutt på 3 mndr. Før juleferien var vi inne i en rytme der vi la han halv 9. Da sov han til ca halv 2, så til halv 5, så til ca halv 8. I juleferien har vi vært borte og der våknet han annenhver time med unntak av siste natten. Nå når vi har kommet hjem igjen har han igjen begynt å våkne annenhver time. Jeg er så trøtt... Skal jeg amme han eller forsøke med smokk så han sovner igjen?? Han spiser når jeg tilbyr, men sovner også en time lenger om jeg ligger en stund og holder smokken inne. Hva tror dere?
krisb Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Har du prøvd å gi noe annet enn melk? Min datter har også begynt litt sånn, og hun er 3,5mnd. Vi har vært borte nå i 2 uker hos mine foreldre, og søvnen hennes hr helt forandret seg. Tenker at jeg skal begynne med grøt når vi kommer hjem igjen og håper ting forandrer seg litt da. Morningen begynner nå mellom 5-halv 6 og det er litt tidlig
StrøkenFrøken Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Min og begynte sånn, blei bedre fra første natt når jeg begynte å gi han grøt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå