Gå til innhold

Noen som har dårlige erfaringer med å legge barnet på eget rom tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å prøve å legge småtten på 4,5mnd på eget rom, og er veldig spent på dette... ammer 2 ganger på natta, pluss at han våknet et par ganger utenom også, roer seg med smokk. Har et håp om at nettene blir bedre:)

Skrevet

La gutten min på eget rom når han var 6 mnd, helt problemfritt + at han sov mye bedre. Tror egentlig hvor tidligere man gjør det, jo bedre går det.

Skrevet

Jeg la ham på eget rom fra 4 måneder - men angrer. Jeg sov dårligere selv og synes det var rart å ha ham langt borte. Ble også mye mer styr å hente ham for nattamming. De er små så kort tid og jeg fatter ikke hvorfor

jeg lot meg "presse" til eget rom av alle rundt meg.

Nå er han åtte måneder og sover fortsatt på eget rom, men våkner et par ganger hver natt.

Skrevet

Flott :) Blir spennende å se i natt. Må vel gi det noen dager før jeg evt gir opp og legger han tilbake hos oss.

Skrevet

Hei igjen! Ville bare si at småtten som MYE bedre på eget rom! Sov først 3,5 timer, ammet, deretter 4,5 timer, ammet og 2,5 timer før vi stod opp. Dette var den beste natten for oss alle på aldri så lenge! Deilig å kunne lese på sengen også!

Skrevet

Jenta vår sover og mye bedre på eget rom. Det tok noen dager før hun skjønte at det var der hun skulle sove (var 5 mnd da vi flyttet henne inn), men etter det var det stor merkbar forbedring. Vi reagerte veldig på hverandres lyder. Deilig å kunne lese på senga igjen og :)

Var vel neste verre for meg at hun ikke skulle sove ved siden av meg lenger...!

Skrevet

min lillegutt sover også MYE bedre på eget rom. men du finner bare ut om det funker ved å prøve selv;) vi er iallfall lykkelige over å soverommet for oss selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...