Gå til innhold

Føde i Australia....?

siljemor*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer skal studere i Australia i 2009,og planene har hele tiden vært at jeg skal være med han ned og evt. jobbe. Nå nylig fant vi ut at jeg er gravid, dette blir vår første:). Vi drar i Februar og jeg har termin i August. Jeg har ikke peiling på hvordan det vil fungere for meg å føde der nede, når jeg kun er der på f.eks arbeidsvisum, og hvordan jeg kan forholde meg til Nav. Dette er rimelig nytt for oss enda, så jeg har ikke vært i kontakt med Nav. Jeg innser at det enkleste for meg er at jeg holder meg her i landet, men jeg vil veldig gjerne ha med min samboer på svangerskap og fødsel, vi er jo tross alt to om det. Samtidig skal ikke dette ødelegge for hans masterstudier heller.. Jeg vet virkelig ikke hvordan vi skal gjøre dette

Noen som har vært igjennom dette eller liknende? Noen som har tips og råd???

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg ser det er lenge siden du skrev innlegget ditt... hva har du kommet frem til?

Jeg studerer i Australia, og fant nylig ut at jeg er gravid. Jeg har så vidt begynt å samle litt informasjon om hvordan jeg bør gå frem. Om du har noen gode råd, tar jeg imot dem med takk!

Jeg har bestemt meg for å føde i Sydney, siden jeg må gjøre ferdig studiene, og siden barnefar er fra USA.

Skrevet

Sydney mor kan du opprette profil så jeg får sendt deg en postmelding. Har ikke så lyst å skrive så mye her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...