Sommerfuglvinger Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i stelleveske til en ok pris? Må ha en ny, ikke fornøyd med den jeg har nå. Takknemlig for svar
Nattinatta Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 finn har jo endel ute... mange av de er ikke så gamle heller. ebay.com har også masse. kan få det utrolig billig derfra, også med frakt! Både med og uten merke!
Nordhagenjentene :) Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Du kan kjøpe min - brukt 6 mnd.... http://www.allerhand.com/english/carryon.php (min er helt sort) -> trykk på more details så får du se hvordan den er inni. Jeg betalte 799,- for den, du kan få den for 350,- + porto (får vel sendt den for 125,- tenker jeg, evt blir det 135,- tror jeg ) Jeg selger fordi jeg har veskedilla og har bestilt meg ny. ;P Den har masse plass og er veldig praktisk - og kan brukes som reiseveske senere.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 FrøkenOlsen m/FrøkenNordhagen: hei har du selgt den stellevesken. har sett på den linken av vesken. den er jo kjempe fin....jeg kan vel ikke kjøpe den av deg????
Sommerfuglvinger Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 Er veldig interessert i å kjøpe den. Er den i god stand? Håper du ikke har solgt den ennå
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Hehehe... Og da var dere plutselig to.... Den er i veldig god stand (mulig vi har forskjellig standard da), den har noen riper oppå og er bittelitt "sliten" i sortfargen - metalldingsene til å feste rundt håndtaket på vogna har slått mot stoffet. Ellers er det noen steder hvor plastbeskyttelsen (?) er borte (langs sånne utenpåliggende "riller"), men for mine øyne ser den ikke sliten ut, den er bare brukt.... Nå ser jeg over alt da, for å ikke lure dere - Men jeg har tatt bilder - så får dere bedømme selv? Og så ser jeg at klipsen til å feste smokke"veska" (plass til to smokker opp) ikke fungerer - jeg har den bare liggende oppi veska jeg da, derfor jeg ikek har tenkt på det. Jeg tilbød den til barn 2/8-08 først, så hun får førstepri - men om hun velger å ikke kjøpe den etter å ha sett bilder kan du få kjøpe pawri. Om ingen av dere vil ha by over den andre ;P Jeg legger ut bilder på siden min, så kan dere se der. Min veske ble sendt fra Danmark i dag, men jeg kan ikke sende fra meg denne før jeg får den nye - det blir litt upraktisk for meg.
Sommerfuglvinger Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2008 Hei! Pawri kan kjøpe vesken Tenkte på å kjøpe em med litt farge, men TUSEN TAKK for tilbudet (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå