Gå til innhold

Hei dere fleregangsfødende og god jul....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere av dere som har fått oppleve at når dere forteller at dere venter barn igjen, at folk sier skal du befolke verden alene du eller? Lurer på hvorfor de ikke kan være glade på våres vegne i stede for å la det høres ut som om vi har gjort noe galt. Jeg selv venter nr 5 å det var svert ønsket å planlagt men er så skuffa over reaksjonen til andre folk gruer til å fortelle det på jobb.....Fint om noen kan dele erfaringer med meg føler meg litt alene med lykkefølelsen til tider

Fortsetter under...

Skjønner at du føler det sånn!! Har selv 2 barn med min mann og han har to litt eldre barn (9og11) fra før. Jeg kuunne tenke meg en til, men svigermor bla. sier; Nei, får håpe dere slipper å få flere nå!!

Jeg syntes det er dårlig gjort!! Da kan jeg tenke meg hvor kjedelig og trist det er å høre sånt når man faktisk har ett lite vidunder i magen:)

Grattis med den lille! Blås i alle andre!! Kos dere, du. mannen din og alle barna;) Lykke til!!

Hei hei :)

Her er nr 5 på vei, og pga jul/oppblåst mage har vi valgt å fortelle det til tross for at jeg kun er 8-9 uker på vei.

Utrolig, ingen negative kommentarer. Men jammen blir de litt stille en stund. Hihi. Trodde vel at siden nr 4 "endelig" var jente, var vi ferdige nå. Min venninne spurte forundret over hva vi ønsket denne gang? Tvillinger svarte jeg og hun bare smilte nervøst ;)

Har min mormor igjen, hun kommer til å besvime, så jeg tenkte å skrive brev. Også jobben.. må innrømme at jeg gruer meg litt der. De trenger meg, vi er få på jobb og de venter nok ingen flere hos oss. Begynte der i feb/mars 08, så det blir vel et sjokk.

Håper sjefen ikke blir skuffet. Men, men, er heldigvis ikke av de som blir mest dårlig i svangerskapet.

Jeg elsker å ha mange barn, var så ensom selv som liten. Liker å ha liv og deilige små armer rudt halsen hver dag :) Ikke bry deg om hva de andre sier. De er sikkert bare forundret over at dere greier det. Ikke alle har kapasitet til å gjøre det de ønsker.

Lykke til med nr 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...