Tinka82 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 hei. dere med babyer som gulper mye eller har gulpet.. når sluttet de med der? har ei lita ei på 3 mnd og det er mye gulping altså...
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Min sluttet vel ved 7 mnd ca.. Utrolig deilig å slippe det sølet ja....
2 Gullunger Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Gutten min er 7 mnd og gulper ganske mye enda. Naboen sin jente sluttet omtrent på dagen da hun blei 9 mnd... Tror nok det kan være ganske forskjellig - og gleder meg til det blir slutt på det "sølet" (o:
Tinka82 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Ok..så jeg må vel bare være forberedt på at d kan vare ei stund til altså... Vaskemaskina går i ett her.. he he.. men men.. Må vel bare leve med det:)
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Kan jeg da stille det motsatte spørsmålet tro. Når begynner babyene å gulpe? :-) Jenta mi er 3 1/2 uker og har bare hatt et par store gulper til nå, men helse søster sa da hun var rett under 2 uker at det kunne blir mer gulping etterhvert.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Ikke alle babyer gulper, så du kan jo være heldig.. :-) Men begynner vel litt mer etterhvert hvis det kommer.
shari_z Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Min første gulpet én eneste gang. Nå skjønner jeg hvor heldig jeg var (men det var da andre ting som var uheldig, som kolikk med skriking 17 timer i døgnet). Lillesøster begynte å gulpe før vi dro fra sykehuset. :-( Her går vaskemaskinen hele tiden. Jeg skjønner ikke at ungen legger på seg når hun gulper hele tiden, men hun gjør det.
La vita è bella <3 Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Snuppa her gulpet også allerede på sykehuset. Det var ofte og mye hver eneste dag. Vi brukte smekke på natta og store deler av dagen også, og det var ikke vits å pynte henne, for hun gulpet ut klærne før vi hadde fått de ordentlig på. Etter mating kom det gjerne før jeg klarte å holde henne opp for raping, og stolen og teppet her så ikke ut! Men plutselig gikk det over! Like før hun fylte 4 mnd. Nå gulper hun kanskje en gang for dag, og det er ikke mye hver gang. Har samme body på en hel dag, det er hærlig! Hehe.. Så det er håp
1 Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Har også ei lita gulpefrøken! Tidligere gulpet hun hele tiden, overalt....Vaskemaskina fikk kjørt seg for å si det mildt. Hos oss begynte det imidlertid å avta for noen uker tilbake, hun er nå 5 1/2 mnd. Men fortsatt er det en del gulping altså, men ikke tilnærmet de mengdene det var før, da det gikk med over 25 smekker og det samme antall kluter pr dag.
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Min lille gutt på 8 uker gulper og mye, så og si etter hvert måltid. Men den første mnd så kastet han opp alt noen ganger, så jeg synes den gulpingen er ingenting i forhold til det oppkastet. Den ene gangen låg han nede i dunposen i vognen og spyen kom utover hele posen, vognen, trekk, ja til og med på terrassen der vognen stod.... Nå har det gått noen uker siden sist gang så jeg håper at ikke det blir flere ganger. Jenta mi som er snart 4 år gulpet aldrig så det her er noe nytt for meg og, men har lest at det avtar etter 6-10 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå