Gå til innhold

Når jeg skriver så flytter plutselig markøren seg tilbake, og midt i en annen setning. Så den begynner å skrive i den andre setningen. Hva kan jeg ha kommet borti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detteskjer her også på min bærbare. det er vist "paden"(?) som er litt overfølsom, altså den som man har fingeren på for å bevege musen. Holder at hånden er litt nærmt, den trenger ikke være borti. Er sinnsykt irriterende, men det går vist ikke an å justere følsomheten heller, enten må en slå den helt av eller så er den som den er. Dersom du ikke har bærbar, så vet jeg ikke, men det er i hvertfall problemet her.

Skrevet

Ja, er bærbar.. Da er det vel det som er problemet da..

Takk for svar! :o)

Skrevet

Jeg hadde det også sånn på min bærbare. Jeg stilte på følsomheten på touch paden. Stilte sånn at jeg måtte trykke litt hardere for å få reaksjon. nå er det mye bedre;)

Skrevet

Det problemet hadde jeg også. Stilte også på følsomheten til paden. Alt er så mye bedre nå=) Finn ut hva programvaren for paden heter og søk det opp på min datamaskin. Så kan du justere instillingene. Jeg har i hvert fall Synaptics pekeenhet.

Skrevet

Jeg bruker ikke paden, bare mus. Synes den paden er noe tull. Såp jeg var glad da den sluttet å virke. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...