Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Detteskjer her også på min bærbare. det er vist "paden"(?) som er litt overfølsom, altså den som man har fingeren på for å bevege musen. Holder at hånden er litt nærmt, den trenger ikke være borti. Er sinnsykt irriterende, men det går vist ikke an å justere følsomheten heller, enten må en slå den helt av eller så er den som den er. Dersom du ikke har bærbar, så vet jeg ikke, men det er i hvertfall problemet her.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Ja, er bærbar.. Da er det vel det som er problemet da.. Takk for svar! )
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde det også sånn på min bærbare. Jeg stilte på følsomheten på touch paden. Stilte sånn at jeg måtte trykke litt hardere for å få reaksjon. nå er det mye bedre;)
tingeling87 Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Det problemet hadde jeg også. Stilte også på følsomheten til paden. Alt er så mye bedre nå=) Finn ut hva programvaren for paden heter og søk det opp på min datamaskin. Så kan du justere instillingene. Jeg har i hvert fall Synaptics pekeenhet.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Jeg bruker ikke paden, bare mus. Synes den paden er noe tull. Såp jeg var glad da den sluttet å virke. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå