Gjest Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Begge deler blir oppkalling... Står fast! Og er det peneste å skrive Jakob eller Jacob? Oscar eller Oskar?
Gjest Siklerotte Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Liker best Oskar, men Jakob er fint det òg. Ville skrevet med k.
prebs Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Jacob/Jakob er et av mine favorittnavn, så jeg ville tatt det. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg synes c eller k er finest. Men Oscar er også et flott navn: ) (Og her ville jeg skrevet med c...)
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Jakob er finest, helst skrevet sånn
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Takker for svar, ønsker flere!! Så vanskelig!!
(Oktober) Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Jeg liker best k'en i disse navnene.. Og liker Jakob bedre enn Oskar:)
Azora Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Er barnet blitt født? Det er jo noen ganger man ser på guttungen hva det skal hete... Oskar og Jakob er fine navn begge to, det er noen flere som heter Jakob. Oskar er keltisk eller norsk (kjær elskede eller bra spyd) og Jakob er fra Bibelen (etterkommer). Ellers kan man jo bruke dobbeltnavn som Ole Jakob, Oskar Johannes, Jan Oskar osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå