Gå til innhold

Hvordan er sexlysten nå?

Anbefalte innlegg

Har dere fått tilbake sexlysten etter at den værste kvalmen har gitt seg. Formen er tilbake, man er ikke like trøtt lenger og den usikre tiden er over. Nå er det bare å nyte tiden fremover, og hvordan kan man hylle det kommende barnet bedre enn å ha det godt selv. Det var jo tross alt sånn det lille underet ble skapt.

Jeg har ihvertfall fått sexlysten tilbake, og det er herlig. Det er godt for forholdet mellom meg og samboeren min også. Han begynte å bli en smule frustrert over mine konstante avvisninger. Hvis din mann/samboer/kjæreste hele tiden vil ta på deg, så la han gjøre det. Du kommer til å føle deg bedre etterpå.

De fleste menn/gutter er desverre sånn at de ikke prater om følelsene sine, men til gjengeld så er de flinke til å vise det ved kjærtegn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139342086-hvordan-er-sexlysten-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det fortsatt dårlig med sexlyst...kjenner jeg har fått tørre slimhinner også. Slet med sexlyst i forrige svangerskap også. Heldigvis har jeg en mann som ikke maser og ikke blir frustrert selv om vi ikke har sex så ofte.

Its back and its better!

Min lyst er også større enn før svangerskapet, nå går det nesten ikke en dag uten! Helt fantastisk.

Opplever og "problemet" med at det kan virke litt tørt, men etter en litt pinlig tur innom Kondomeriet er ikke det lenger noen issue. Håper jeg kan nyte dette hele veien og at voksende mage ikke setter stopper for moroa! = 0 )

Da jeg var gravid med førstemann var sexlysten nesten ekstrem, tror til og med mannen syntes det ble litt i meste laget, men nå er jeg liksom bare helt nøytral. dersom han tar initsiativet, kan jeg godt bli med, liksom, men behovet er ikke der av seg selv. Savner det egentlig litt. Har glede av det når vi kommer i gang, men kroppen må virkelig tunes inn, i motsetning til forrige gang, da jeg var latterlig lett-antennelig. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...