Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse dager hadde vi tenkt å fortelle at det var en liten på vei, men slik ble det ikke. Mistet i november.

Første tiden etter SA'n var tøff, men vi kom oss gjennom den. Trodde vi var kommet over skuffelsen. Men når vi fikk nyheten om både den ene og den andre venter barn, så kom skuffelsen tilbake.

Mange i mitt barndomsmiljø har fått eller skal ha barn rundt denne tiden.

Fikk også vite gjennom noen julekort at det var ventet et barn til i løpet av våren.

Vi har ikke flere offentlige forsøk igjen. Skal til Purvis i uke 2 og blir etter utredning hos han, sende søknad til privat klinikk. Mest sannsynlig blir det Hausken.

Håper 2009 blir et godt år for oss og for alle dere andre her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre morgensol! Føler mer dere.

Vi skulle vært 12 uker på vei denne uken, men slik gikk det ikke. dette fikk vi konstantert på ul i uke 9.. Utrolig tungt i begynnelsen, deretter en uke som det gikk greit. men denne uken har ikke vært så kjekt, men julemiddager, julekort etc. Har også som deg, fått beskjed på at nære venner er gravide.. datt litt i do må jeg innrømme.

men ingenting å gjøre med, må bare fokusere på oss selv,selv om det er veldig vanskelig nå.

Så dere er ferdig med de 3 forsøk.. Huff ekstra kjipt det. men skal bare se at dere lykkes med Hausken eller andre! Hva ligger egentlig kostnadene på i det private?

Vi lykkes på 4. frys (men i 1. ivf). Så har i prinsippet 2 forsøk igjen, skal starte opp med medisiner i februar (dersom vi ikke klarer det på egenhånd i mellomtiden da).. vi kommer nok oss over denne kneiken også snart skal du se:) Har dere barn fra før? Vi har ikke, er 30 og 35.

2009 SKAL blir et barnefyllt år!

Skrevet

Jeg vet så godt hvordan følelsen er. Jeg hadde termin 27 desember, men mistet i ma nå i juni.

Jeg var til behandling hos Hausken nå før jul, så jeg kunne faktisk glede meg over en positiv test på selveste julaften.

Jeg har en sønn som kom til med ivf hos Hsusken fra før av også, så mitt budskap er å ikke gi opp. Veien hit har vært fryktelig tøff og lang for meg også, men til slutt klaffer det.

Ønsker alle masse lykke til fremover.

For min egen del håper jeg spiren skal klore seg fast denne gangen

Skrevet

Jeg gleder meg på en måte til å komme i gang igjen. Men redselen for en ny SA kommer nok til å være tilstede.

Håper det er en klinikk som vil hjelpe oss.

Vi har vært igjennom 3 forsøk, blitt gravide 2 ganger men mistet begge gangene.

Ingen av oss har barn fra før. Vi er 33 år (meg) og 41 år (min utvalgte).

Har snakket med legen om det vi opplevde ved siste SA. Den dagen jeg begynte å blø, den dagen tok jeg HCG verdi prøve. Den var da mindre en 1. Jeg hadde mistet før jeg begynte å blø.

Ved neste graviditet (jeg må jo ha tro på at jeg blir gravid igjen), så skal jeg få ta regelmessig HCG verdi prøver. Mye for at jeg skal slappe mer av. Hun synes det var en god ide, når jeg nevnte det til henne. Jeg er veldig fornøyd med legen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...