Gå til innhold

ingen symptomer, men gravid?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tenkt på dette selv... jeg har tatt tre tester som alle viser positivt, så jeg er nok gravid. Men føler meg overhodet ikke gravid jeg, ingen kvalme, ingen ømme bryster osv...

jeg er 5 uker, 2 dager på vei... håper egentlig jeg kjenner noen tegn, bare for å føle at det er noe der inne :-)

Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt - trodde ikke mine egne øyne da vi dro på en tidlig UL ved 12 uker - da jeg overhodet ikke følte meg gravid og på skjermen viste en baby som hoppet og sparket :o))

Denne gangen (nr 2) kom symptomene rundt uke 6-7 og har bitt verre og verre - er nå 8+1 og er super kvalm... Ikke noe å trakte etter kan jeg love deg ;o)

Kos deg med graviditeten - alt er sikkert helt fint :o)

Man hører som oftest fra de som har symptomer... De fleste er nok bare gravid, men uten "symptomer" så tidlig i svangerskapet. Det er ihvertfall min erfaring når jeg hører venninner som "klager" eller ikke. Tror egentlig ingen mener å klage, men man liker jo å få litt sympati for sine ubehag. Det hjelper liksom å prate om det :)

Jeg er konstant sulten for tiden -man hadde jeg ikke visst at jeg var gravid, så hadde jeg antakelig ikke tenkt at jeg var så sulten. Leter nok litt etter symptomer også, he, he. Jeg er 5+7 nå.

Kos deg med graviditeten :)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er gravid i uke 10, og har sluppet unna alle symptomer. Det er nesten slik at jeg håper å bli litt kvalm snart slik at jeg får en bekreftelse på at det fortsatt er noen der inne! Skal på UL om 3 uker, synes det er lenge å vente..

Jeg hører egentlig til i juli-klubben (termin 31. juli) men mistenker at jeg kanskje burde være her på august... Er 12+4 nå og har hatt veldig lite symptomer, bare ømme bryster og symbolsk kvalme (noen uker siden sist nå). Har nasten hatt følelsen av at jeg "er bllitt lurt" :). I juliklubben har de begynt å snakke om hjertelyd og store mager. Jeg er ikke der ennå, for å si det sånn... Men det kommer vel etterhvert :)

Hei!

Jeg la ikke merke til noe før jeg tok testen.Det påståes fra lege at jeg er 9+2. Da jeg hadde fått positivt svar på hjemmetesten fant jeg ut at "kanskje puppene er blitt litt større" og "kanskje jeg er bittelitt urven i kroppen".. Hehe. Har ikke symptomer jeg heller, men uroer meg ikke. Er nok naturlig å leite ette symptomer også (håper jeg, hehe..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...