leia81 venter gull nr3 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 da var min tur kommet.... lille selma kom ilende ut 27 desember!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Er det deg Leia, som jeg hadde kontakt med på "bli gravid"? Gratulerer med tulla:o) Moro!
leia81 venter gull nr3 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 ja det er meg vettu =) takk takk ;D gratulerer med din graviditet å ser jeg når er terminen din?
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Så moro! Kan tenke meg du koser deg masse om dagen:o) Fint navn tulla har fått! Takk skal du ha:o) Min termin er satt til 25. april. Og det blir nok en liten gutt til... så det er jo stor stas! Fødsel og alt gikk greit da? Og svangerskapet i seg selv gikk greit? Du får ha et riktig godt nyttår, om jeg ikke snakker med deg før det! )
leia81 venter gull nr3 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 GODT NYTTÅR JA ja da bare koser oss vi =) kjekt med en gutt til da =) har jo alt du trenger da j da både svangerskap og fødsel gikk bra vettu =) sende meg post da vettu =) er ikke her inne å kikker så ofte =) bare kikker om fomle har sett dette jeg klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå