Piken på landet Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Og er det kommet zara butikk på Karl Johan? Sist jeg var i Oslo var det kun i Bogstadveien....
Ksenia & Anjem Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 alt fra 15-17. senterne har jo oppe lengre til 21 eller 22
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 og du har peiling????? nei det stenger faktisk ikke da. OSLO CITY OG BYPORTEN har oppe til 22:00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og buttikkene i sånn karl johann og sånt er oppe til 20 da og alle store butikker i bokstagata og sånt er oppe til sånn 20 der også som zara og sånt. mens andre til 18 som regel ass. så snakk når du veit litt mer ok?? og kiwi på ellingsrud og slik fex er oppe til 23!=))) og smartclub hadde åpningstid til 00 i jula!
dåsa06 Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Næmmen for en måte å svare på da.... Til HI: Butikkene i sentrum, som på Karl Johan, Storgata osv er oppe til alt fra 18 til 20 midt i uka, Oslo City er oppe til 22. Gunerieus er sikkert oppe lenge å, men vet ikke hvor lenge. Og ja, det er en Zara på Karl Johan. Langt oppe, på høyre side når du står på Egertorvet og ser mot slottet. Kos deg i Oslo!!!
Ksenia & Anjem Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Haha rolig nå mor Har bodd i Oslo i 26 år så litt peiling har jeg. Ja jeg skrev jo at senterene ( er ikke OsloCity og Byporten sentre?) har oppe til 21 eller 22. Når det gjelder butikkene i gata finner jeg aldri noe som er oppe lengre enn klokka 5, men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå