Tyren71 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hei alle medsøstre her inne. Jeg er på mitt 3.forsøk med icsi og jeg har lest at når jeg tar pregnyl (hormonstøtte) kan dette utsette mens. Men HVOR LENGE??? Jeg er nå på dag 18 siden egginnsetting. Tok blodprøve på 14.dagen som viste at hcg var på 24. DET er jo lavt spør du meg, men andre har vært gravide og målt 17, så da får jeg bare leve i håp og tro om at dette har steget til neste blodprøve på tirsdag Phu, slitsomme greier dette altså. Det er ikke tegn til mens på noe som helst måte. Jeg kjenner stikkinger og at det skjer ting inni der, Andre som får hormonstøtte og som ikke får mens? Er det håp når det stikker ol.? Noen erfaringer?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei Tyren ) Nå håper jeg for din del at du er gravid, selv om hcg var noe lav... Jeg hadde hcg støtte selv forrige forsøk, og mens kom en uke etter siste hcg sprøyte. Lykke til !
Emma*den lykkelige venter Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Hei Når jeg fikk hcg-støtte (pregnyl) tok jeg første blodprøve på dag 14 slik som du gjorde. Deretter tok jeg ny blodprøve etter tre nye dager for å se om den steg eller sank. Det var veldig viktig at jeg tok blodprøvene før jeg skulle ta ny pregnylsprøyte slik at pregnylen var gått så mye ut av kroppen som mulig. Skjønner? Jeg måtte ta til sammen tre blodprøver da de fryktet xu pga resultatet. Når legen bekreftet at hcg var for lav til at det var svangerskap, det kun var pregnylen som gav resultet, stoppet jeg og det tok laaaagt tid før mensen kom. Nesten to uker tror jeg. Var også overstimulert så kroppen var helt i ulage Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå