husmus &2 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 jeg trodde først han var forkjølet, men han var kun litt snørrete en natt. Men hver morgen våkner han opp med surklende slim i halsen. Det kan jo hende han fortsatt er litt syk, men jeg synes det er rart det kommer og går slik og kun på morgenen. Men hva annet kan det være? Han er 7 uker...
blockarella Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg hadde noe lignende med min lille gutt, bare at det kom og gikk gjennom dagen. Etter å ha undersøkt ham grundig, mente legen at det rett og slett var slim og fostervann som disse små har i systemet... Det er visstnok vanlig og naturlig, og vil forsvinne av seg selv. Han hadde ikke feber, og virket i strålende form. Det har blitt mindre markant, men han surkler fremdeles litt - han er nå 3,5 mndr.. Kanskje dette også gjelder gutten din? Men hvis det vedvarer hadde jeg fått legen til å lytte på ham, legekontoret mitt anbefalte det fordi han var så liten...
husmus &2 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 takk for svar. Du har nok rett, jeg tror en tur til legen er på sin plass. Han er jo KS baby og da har han jo kanskje litt mer fostervann i lungene enn vanlig. Uansett så er det greit å få sjekket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå