Gjest Kjeksmonsteret Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg reduserte ammingen til en gang om dagen for to uker siden pga at jeg plutselig fikk melk som var tynn som vann. Han tok flasken forbausende godt til å aldri ha gjor det før Vi dro bort til foreldrene mine for en uke siden, her ligger han alene på rommet i reiseseng. Han har eget rom hjemme også. Nå har jeg vært syk i tre dager så vi har ikke sett hverandre like mye som vi pleier å gjøre i løpet av en dag. Jeg har bare vært ifra han på morgenen, da har jeg ligget i senga og pappaen eller bestemor har vært sammen med gutten. Nå har han begynt å våkne en til to ganger på natten og hyslskriker.. Han vil ikke sove i samme seng som meg siden jeg hoster mye, han vil ikke bysses og han vil slett ikke ligge i reisesenga.. Når vi kommer inn på rommet når han skriker så skvetter han skikkelig til, enda vi gir han forvarsel som å bråke litt med døren eller hoste svakt. Kjenner han ikke igjen jeg.. Kanskje vi burde dra hjem igjen? Synes det er forferdelig at gutten min på nesten 9 mnd skal være så redd på natten..
anakin Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Slik hadde vi det med forrige mann når vi var ute å reiste. I denne alderen slår gjerne separsjonsangsten inn for fullt, pluss det blir ekstra usikkert for han når det er en ny plass med fremmede lukter. Det vi gjorde var å legge en brukt tskjorte eller lignende i senga når poden skulle sove, så kjente han lukta av oss og sovnet som en dupp
godo Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Spille musikke,barne blir veldig rolig og at det skal ikke vare mørk på soverome.ha litt lys.Det er viktig at man skal var hos dem inn til de søvner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå