Gå til innhold

Soya melk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen av dere som gir barna deres soya melk??

Vår lille har hatt skikkelig mage problemer,der hun har hatt ekstremt hard avføring,og den kommer ikke ut av seg selv,vi har prøvd alt som finnes av råd og tips,til slutt endte vi med tømming av tarmene med klyx hos lege. Det gikk 4 dager før hun hadde avføring igjen etter den behandlingen,da bestemte jeg meg for å prøve soya melk,og etter det har alt vært BRA!!! takk og lov :) men ku melk skal ho motsatt virkning på magen hvis hun ikke skulle tåle det...rart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare prøvd rismelk da det skal være enda lettere å fordøye enn soya. Men både soya og rismelk er bra det!

Skrevet

Jeg bruker Nutramigen til min gutt på 20 måneder. Har lyst til å gå over på soya el risemelk, men lurer på om jeg må gi kalsium i tillegg? De sa på apoteket at jeg måtte rådhøre meg med barnets lege først. Noen som vet. Det er så mye næringi Nutramigen at han legger på seg mer enn det han egentlig skal.

Skrevet

jeg kjøpte soya melk med kalsium tilsatt....Har ikke råd ført meg med lege,men reker med at det går bra siden vi har prøvt alt annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...