Baby<3 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 vi hadde vel egentlig bestemt litt at babyen skal hete Emilie, men syns jeg ser og hører overalt om folk som skal kalle ungene siden Emilie og de som har en datter som heter Emilie, jeg bryr meg ikke så mye om at det er ett poppis navn, men er Emilie ekstremt populært???
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Emilie er ikke så populært som det har vært, og jeg vil tro det ligger lenger unna topp 5 i år enn det har gjort de siste årene (5., 6. og 7. plass siden 2004, tror jeg). Jeg synes flere går for korte navn med -a endelser som Linnea, Ella, Thea, Sarah, og Lilly (ikke -a ending, da). Emilie er vakkert, og selv om det har vært ganske populært tror jeg det er på vei nedover nå, faktisk. Jeg kjenner ingen Emilie som ble født i verken 2006, 2007 eller 2008. Men jeg vet om 5 Amalie, 6 (!!) Thea og fire Linnea.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Emilie må være det navnet som har gått igjen mest her på siden de par siste årene!
Vannmann35 Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Emilie er det 7 mest brukte jentenavnet i Norge i 2007, så veldig vanlig ja... Navnet har vært på navnetoppen de siste 10 årene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå