Gå til innhold

jippi....var på ultralyd med nr. 5

victomalia

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var en jente. Kjempekoselig for jeg har 4 gutter fra før. Spennende med litt forskjellig. Gutta mine er superfantastiske, men jeg tror det er koselig for alle at de får noe å bryne seg på. Men du så bekymra jeg er denne gangen for at noe skal gå galt. Men dette blir så gøy....føler meg som førstegangsmor igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt da, gratulerer!! :-) Jeg selv venter jente nr. 2, og har to gutter, så her blir det jevn kjønnsfordelig. :-)

Skrevet

gratulerer, så koselig:) dette må bare gå bra, du kan jo ikke være uheldig så seint, det er minimale sjangser for det:)

så koselig med en rosa jente da...kan tenke meg gutta boys kommer til å være overbeskyttende når hu blir tenåring:) godt med 4 store brødre:)

Skrevet

Ja, det blir så spennende. Jeg går bare og er bekymret for alt fra misdannelser til krybbedød. Men det er nok bare fordi det tydligvis er så vanskelig for meg å få jente så jeg blir overbeskyttende. Men det går nok aller helst bra.

Gøy for henne å ha storebrødre da, hun blir nok populær med så mange flotte gutter hjemme. hihi...

Har allerede vært i butikken og smugtittet på jenteklær. Har aldri fått kose meg i den delen av butikken før. Det kiler i magen bare å gå og se.

Det er bare såå lenge til mai.

Skrevet

mai er perfekt tid å få baby på, da har du 4 mnd før rs sesongen begynner;) håper vårt neste barn kommer i mai:)

klart det er gøy med en liten jente og klart du bekymrer deg, det er jo jobben til oss mammaer og være bekymret for gullene våre:)

min kjære har 5 jenter og sjokket var stort da nr 6 var en gutt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...