Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Tenkt på å slutte å amme nå, og gå over til mme nå siden det ikke er altfor lenge igjen av permisjonen min. Hun er 5,5 mndr nå (litt over) og får grøt to ganger for dagen og frukt en gang. Hvordan skal jeg gå frem nå da, for å få plottet inn mme?? Jeg ammer jo innimellom måltidene med fast føde, en gang for natten og sånn... Grøt byttes innimellom ut med litt middag (poteter, gulrøtter,glass) og hun har smakt litt skive med smør innimellom. Sånn er det nå (fast føde, ikke amming siden det ikke er noe fast kl.slett på den...): kl.10.00: Grøt kl.13.00: Frukt kl,18.00: Grøt Hun drikker vann til måltidene, og jeg lurer på hvor lang tid jeg skal bruke på å få plottet inn middag og eventuelt en skive ved siden av frukten... og i tillegg på hvor hen jeg skal plassere mme i forhold til dette?? Noen som kan komme med forslag?? Fra ni til ti er vi på barnehagelevering med eldste (jada, har en til.. men vanskelig å huske fra førstemann *flau*), og ellers sover hun fra ca 10.30 - 12.30 og fra 15.00 - 16.00. Morgen er det en gang mellom syv og åtte, alt ettersom.. Noen som kunne være elskverdig snille å sette opp "forplan" (hehe..) til meg???
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg kan bare si deg hvordan vi gjør det, jeg sluttet og amme pga lite næring i melka ved ca 4 mnd. Nå får hun: Melk ca klokka 07 - 07.30 (så sover hun til 09 - 10 ca) Melk ca 10.30 - 11.00 Frukt/grønnsaksmos ca 13 (så sover hun fra 2 - 3 timer) Melk ca 16 - 16.30 Grøt ca 19.00 Melk 20.30 (leggetid) Melk ca 00.30 (nattmåltid) Også sover hun til ca 07 halv 8..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå