Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt desse og vært plaget med blødninger. Jeg startet med dem for 8 mnd siden, blødde den gang i 2-3 uker. Etter det har jeg ikke blødd noe før nå, da har jeg igjen blødd i 2 uker. Er det vanlig at en kan blø så lenge på desse pillene? Vet at mange ikke blør med dem i det hele tatt, men ønsker å høre fra noen som har brukt dem og har blødd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er en vanlig bivirkning både å blø ofte og uregelmessig, og å ikke blø i hele tatt. jeg har nettopp begynt på de, så jeg har ikke mye erfaring å komme med desverre :)

Skrevet

jeg blødde farlig mye ettet en ukes bruk, fortsatte i en uke, slutta, og blødde veldig videre enda en uke..gikk til legen og fikk beskjed om at cerazette definitivt ikke var noe for meg!

Skrevet

Jeg fikk dem i september og hadde ikke noen blødninger før for tre uker siden. Da fikk jeg småblødninger og har hatt det siden.. :(

Skrevet

Samme som vips&lillegutt så jeg bare sluttet. orket ikke den blødningen hele tiden.

Skrevet

jeg blødde mer eller mindre i 3.5 mnd!!!! Etter at jeg begynte på de. Sluttet tilslutt og da gav det seg etter 2 dager. Hadde opphold på kanskje 1 uke på det meste på de 3,5 mnd. Har brukt de før jeg blei gravid, da uten blødningsforstyrelser.

Skrevet

Jeg har brukt dem siden april, og har ikke blødd en dråpe enda..

Skrevet

Jeg hadde blødninger annenhver uke, etter 3-4 mnd orka jeg ikke mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...