Athene75 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Noen som har brukt desse og vært plaget med blødninger. Jeg startet med dem for 8 mnd siden, blødde den gang i 2-3 uker. Etter det har jeg ikke blødd noe før nå, da har jeg igjen blødd i 2 uker. Er det vanlig at en kan blø så lenge på desse pillene? Vet at mange ikke blør med dem i det hele tatt, men ønsker å høre fra noen som har brukt dem og har blødd
mamarama og lille banan Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 det er en vanlig bivirkning både å blø ofte og uregelmessig, og å ikke blø i hele tatt. jeg har nettopp begynt på de, så jeg har ikke mye erfaring å komme med desverre
ergoen Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 jeg blødde farlig mye ettet en ukes bruk, fortsatte i en uke, slutta, og blødde veldig videre enda en uke..gikk til legen og fikk beskjed om at cerazette definitivt ikke var noe for meg!
vips&lillegutt+1SA-prøver Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg fikk dem i september og hadde ikke noen blødninger før for tre uker siden. Da fikk jeg småblødninger og har hatt det siden..
Anettemor82 Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Samme som vips&lillegutt så jeg bare sluttet. orket ikke den blødningen hele tiden.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 jeg blødde mer eller mindre i 3.5 mnd!!!! Etter at jeg begynte på de. Sluttet tilslutt og da gav det seg etter 2 dager. Hadde opphold på kanskje 1 uke på det meste på de 3,5 mnd. Har brukt de før jeg blei gravid, da uten blødningsforstyrelser.
UpsyDaisy Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har brukt dem siden april, og har ikke blødd en dråpe enda..
StrøkenFrøken Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde blødninger annenhver uke, etter 3-4 mnd orka jeg ikke mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå