Linn&Casper Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg lurer litt på om sønnen min er understimulert på noen områder i forhold til gjennomsnittlige 3-åringer. Jeg ønsker å utvikle språket hans og motorikken. Noen som har noen gode råd eller vet om noen fine leker som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Går han ikke i en bra barnehage da? Der kan de masse om slikt!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Det er jo stor forskjell på barn. Jeg tror de fleste barne blir "overstimulert". De blir sett, hørt og lekt med mye. Begynner tidlig med aktiviteter, og har en hektisk hverdag. Stol på deg selv, og kos dere:-) Kjekt å bli lest for eller sunget for om kvelden.
Linn&Casper Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Joda, han går i barnehage. Men bare halv stilling. Men jeg liker ikke helt den barnehagen. Ellers er han hjemme sammen meg. Og det er nok godt for han samtidig som jeg tror det er viktig at han får en type stimuli hjemme også. Eller er jeg helt på jordet her? hehehehe.. Misforstå meg rett. Jeg vil ikke presse på han en masse rare øvelser osv. Bare ønsker å holde en normal kurve på utviklingen:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Jeg vet ikke helt hva du mener at han mangler?? Du kan ta han med ut i skogen og lære ham å tenne bål, grille pølser, samle løv og kongler, ta med bok om ting i naturen osv. Eller aketurer er alltid gøy. Inne kan dere bake, male, tegne, vaske sammen og rydde. Det hadde kanskje vært bedre om du fortalte oss hvorfor du synes han er understimulert?
rolly Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Heia Hva legger du i understimulert og motorikk? er det noe spesifikt du sikter til? har en sønn på 12 år som har slitt med dårlig motorikk hele livet,så jeg kan en del om emnet kan du si
Linn&Casper Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2009 Han virker veldig klossete når han gjør enkle ting som å kle på seg eller å lukke en dør. Så jeg lurer litt på om det kanskje kan være at han er usikker på det han gjør eller at han er litt lat. For man kan få litt inntrykk av det innimellom også Når jeg tegner sammen med han eller finner på noe som skal være gøy så gir han opp rimelig fort og unnskylder med at han ikke klarer det. Enda jeg vet han får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå