MammaT2 + prøver Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 hei.. noen som har noen gode råd om hvordan vi skal gå fram for å sleppe at han skal inn i millitæret?? noen som vet nettsiden til millitæret der det står regler?
Frøken Freken Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Går an å søke om utsettelse. Tror ikke det er umulig å få utsettelse pga dette, da mannen min fikk utsettelse av rep pga noe som handlet om helt andre ting. Ofte kan det være en fordel å få et følgeskriv, feks fra lege, helsestasjon el. som anbefaler utsettelse.
A og G Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 www.mil.no er i allefall hjemmesiden til militæret. men vet ikke hvor du skal gå for å finne reglene
rampete robin Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Snakker du om førstegangstjeneste eller rep?
MammaT2 + prøver Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 førstegangstjeneste..
rampete robin Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Beklager, men da kan jeg ikke hjelpe. Kjenner reglene til utsettelse av rep, men ikke førstegangstjeneste.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Ikke det at jeg har greie på dette der altså, men kan aldri i verden tenke meg at det er noe problem å få dimme fra førstegangstjeneste når man har 2barn!
yvve73 Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Hæ? Trodde ikke det var så lett å få dimme.....Altså, dimme betyr at du slipper for evig og alltid. Trodde ikke man fikk utsettelse en gang jeg "bare" fordi man har to små barn.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Veldig lett å dimme... Si at du har noen problemer eller noe, så du ikke klarer å ta deg av to små barn alene... Uansett bli det veldig slitsom da.. Så trenger jo ikke lyve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå