Gå til innhold

2barns pappa og må i millitæret???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. noen som har noen gode råd om hvordan vi skal gå fram for å sleppe at han skal inn i millitæret?? noen som vet nettsiden til millitæret der det står regler?

Skrevet

Går an å søke om utsettelse. Tror ikke det er umulig å få utsettelse pga dette, da mannen min fikk utsettelse av rep pga noe som handlet om helt andre ting. Ofte kan det være en fordel å få et følgeskriv, feks fra lege, helsestasjon el. som anbefaler utsettelse.

Skrevet

www.mil.no er i allefall hjemmesiden til militæret. men vet ikke hvor du skal gå for å finne reglene

Skrevet

Snakker du om førstegangstjeneste eller rep?

Skrevet

førstegangstjeneste..

Skrevet

Beklager, men da kan jeg ikke hjelpe. Kjenner reglene til utsettelse av rep, men ikke førstegangstjeneste.

Skrevet

Ikke det at jeg har greie på dette der altså, men kan aldri i verden tenke meg at det er noe problem å få dimme fra førstegangstjeneste når man har 2barn!

Skrevet

Hæ? Trodde ikke det var så lett å få dimme.....Altså, dimme betyr at du slipper for evig og alltid. Trodde ikke man fikk utsettelse en gang jeg "bare" fordi man har to små barn.

Skrevet

Veldig lett å dimme...

Si at du har noen problemer eller noe, så du ikke klarer å ta deg av to små barn alene...

Uansett bli det veldig slitsom da.. Så trenger jo ikke lyve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...