Gå til innhold

Kjenner dere liv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. :)

Jeg har termin rundt 25.juni,og jeg kjenner ikke noe liv.. Vet at babyen ligger dypt, for jeg har nesten ikke noe mage heler. Var på utralyd for ca en uke iden fordi magen var så liten, og der så jeg en liten spire med masse fart i. :) Vet at folk har kjent liv fra uke 9 og sånn, men jeg kjenner ingenting...

Heisann..

Kjenner litt liv, men det er sån hips om haps. Er 17 uker på vei og har termin 9. juni...Nå har jeg funnet rytmen også i når det er liv i magen, men der er ikke alltid at jeg kjenner det. Like morsomt hver gang uansett...

Hei. Det vanlige er at man kjenner liv med første mann ved 18-20 uke. Før dette er de så små at de ikke har kraft til så mye. Kjennes som luftbobler. Deilig følelse. Er nå gravid med nr 2 og er 14 uker på vei. Kjenner ikke mye ennå. Gleder meg til de første sparkene igjen. Kjempe deilig følelse. Bare å glede dere.

Annonse

Er 15 uker i morgen, og syntes faktisk at jeg kjente noe da jeg la meg igår! Fantastisk! :D Jeg kjente d da jeg la meg på siden og hadde magen litt nedi madrassen. Det var en følelse som jeg ikke har kjent før nå, så det må jo være den lille ;) Jeg kjente ingenting før i uke 20 med nr 1.

Gleder meg til å legge meg i natt, og kjenne godt etter... :) Hadde ikke trodd jeg skulle få kjenne noe så tidlig.

GOD JUL OG GODT NYTTÅR :D

Jeg har begynt på uke 17, og har bare kjent noe en gang. Det var på julaften. Jeg nøs veldig kraftig og etter nyset kjentes det ut som det ble mye "rulling" i magen. Jeg føler også at magen min ikke har vokst noe i det siste. Synes den vistes tidlig, men at det ikke har skjedd noe de siste ukene. Men det er vel bare sånn. Gleder meg til om et par uker da jeg kanskje kjenner litt mer:)

Det var litt fint å lese at det mange som har det som meg, for jeg har vært litt bekymra for at graviditeten liksom har stagnert litt. Har kjent liv, er i uke 17 og gravid med nr. 2, men det er jo sjelden og uregelmessig enn så lenge, og når jeg synes det går for lang tid blir jeg bekymra selv om jeg vet at det er normalt. Puppene mine er mindre ømme, men leste i går at det også er normalt. Synes ikke selv at jeg er engstelig av natur, men etter en MA i våres, klarer jeg ikke helt å falle til ro. Skal på ultralyd i 6.januar, håper det kan gi ro og trygghet.

Godt nytt år til alle!

Samme her, godt å høre at det er flere som opplever en "pause" i veksten. Synes ikke jeg har noe mage ennå, er i uke 15. Har kjent at livmoren har kommet gradvis lenger opp, men den siste uken har det stoppet helt opp.

Har heller ikke kjent noe liv ennå, men det er vel litt tidlig.

Godt nyttår! :)

Annonse

begynte å kjenne liv rett før jul. nå er det fullt av liv inni magen min. kjenner liv hver dag. er 19uker på vei, så det er vel ganske vanlig å kjenne liv nå. samboeren min har prøvd å kjenne på magen, men han er ikke helt sikker på om han kjenner babyen eller sine egne hjerteslag. det er nok ikke lenge før han er sikker, for det begynner å bli ganske kraftige spark

Jeg er 18 uker på vei i dag og tror jeg kjente liv i uke 17. Var en morgen jeg våknet og kjente en boble sprekke ganske tydelig (vanligvis vil man kjenne "boblene" bygge seg opp, så sprekke, men dette var kun sprekken).. Har kjent noen små ting nå og da, men ikke sikker på om det er babyen. Blir spennende når jeg skal på Ul om en uke, så får vi se om det er mye liv der.. Er førstegang jeg er gravid, så kan vel være derfor jeg ikke kjenner så mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...