Stolt mamma! Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hvor ofte ammer dere om dagen og natten? Før ammet jeg hver 2.time - men siste ukene har jeg begynt å amme hver 3.time både på dag og kveld. (virke nesten som om han har en innebygd klokke - for han gir beskjed selv at han vil ha melk når det har gått 3timer) Han har ofte en lang økt på ca.5 uten mat om kvelden - men det e før jeg legger meg...
shari_z Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 På dagtid ammer hun ca. hver 3. time, men hun kan gå opp til 4 timer uten problem. Hun spiser siste måltidet mellom 21.30-22.00 og sover da til 04.00. Så spiser hun igjen 06.30, og da er hun tilbake på hver 3. time. Hun blir 11 uker 1. januar. (Måtte telle, trodde hun var 11 uker nå! :-) Synes jeg er heldig; førsteman spiste annenhver time døgnet rundt i mange måneder; etter det ble hver tredje time døgnet rundt. Dette varte til hun var 10-11 måneder og begynte å spise fast føde mer regelmessig, men om natta var det fortsatt hver 3. time. Slitsomt!
Lillepusen-78 Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Gutten min er 13 uker... Jeg ammer ca kl: 09, 13, 16.30, 19, 21.30 og 04.... Han har spist ca 6 ganger i døgnet siden han var noen få uker. Virker som det er en klokke inni babyen min også, for dagene er ganske like når det gjelder mattider :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå