Gå til innhold

4mm, hvor langt på vei da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var til gyn og tok innvendig ul 22.12. Etter mine beregninger skulle jeg være omtrent 6 fullgåtte uker. Legen mente jeg var 5+2 siden embryo var 4mm, men kunne se hjerteaktivitet. Når jeg skjekker i bøker og på nett er imidlertid 4mm ca. 6 fullgåtte uker... Noen som vet???

Får det virkelig ikke til å stemme at jeg bare var 5+2 da, da må jeg ha testet positivt veeeeldig tidlig...

Skrevet

5+2 vil jo sia t du har 5 fulgåtte uker bak deg, men er 2 dager ut i uke 6.

jeg testet positiv veldig tidlig..

Skrevet

Er klar over det, men trodde bare at 4mm tilsvarer 6 fullgåtte uker. Kan ikke være 5+2 da, fordi jeg da må ha testet positivt 2+5...

Skrevet

Jeg var på ul når jeg var 6+2 og fosteret var 4 mm. Men legen sa det tilsvarte uke 6. De vokser veldig i rykk og napp så tidlig:)

Skrevet

En av grunnen til at jeg lurer på om hun regnet feil er at jeg med begge jentene mine var på UL da jeg var ca.6 fullgåtte uker og da kunne vi se hjerteaktivitet men lite annet. Denne Ultralyden var veldig "lik", og jeg vet at jeg var vel 6 fullgåtte denne gangen.

Bare en bagatell, er klar over det, skal heldigvis til ny UL 8 jan. Krysser fingrene for at alt er som det skal da :)

Skrevet

Hei, jeg var på ul forrige onsdag og var da 6+4. Embryoet var 5,5 mm lang. Hun sa det stemte helt med hvor langt jeg var kommet. Jeg har også lurt og lurt på dette. Jeg har vært litt engstelig for at den var litt liten jeg da... Men gikk inn på lommelegen i natt, og da skrev de at ca 6 mm var normalt for 6+uker i allefall. Klem

Skrevet

Hjertet begynner jo ikke før uke 6 heller. Men i boken som Gro Nylander har skrevet"på vei" Er embro fra 4mm i uke 6. Så det stemmer veldig fint:)

Skrevet

Jeg var på ul i går, 6+2 og fosteret var ca 4 mm. (vet nøyaktig hvor langt jeg er på vei siden det er ivf. Med gutten min var han 4,3 mm uke 6+5, så tror det meste er normalt så tidlig. Gyn sa og at de vokser veldig i rykk og napp så tidlig og at det som var viktig var at hjertet slår:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...