Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 jeg har begynt å tenke nå litt i ettertid... 14 juli kom jeg til å ha sex m en kompis. mensen var litt uregelmessig så jeg tok en graviditetstest 20 september og var gravid.jeg har samboer, og ikke gått på noe prevensjon på 3 år.med kompisen kom det inni meg men jeg og samboer er forsiktige sånn sett.vel, kom på ultralyd 7 oktober og da sa hun at jeg var 7 uker på vei.ca.men jeg har lest at forstre kan gå i dvale osv..så da hadde jeg blitt gravid ca 2 september.ifølge sånne tester.29 mai kom gutten til verden.på ordinær ul hadde jeg termin 23 mai.men tror dere det er mulig at det kan være kompisen sin baby? han ligner egntlig mest på min sin familie så han er ikke kliss llik samboer..det gjør det litt vanskelig..jeg vil høre synspunkter:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Fostere går ikke i dvale !!! Kompisen din kan IKKE være faren !!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Samboer er far. Håper dette har vært en lærepenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå