Nattinatta Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Vi fikk en sååå fin utedress til lillegutt. Den er ganske så tykk, og han er bare 5 mnd. Når skal en bruke slike dresser da? Har pose til både vogn og bilstol, slik at jeg bruker nesten aldri uteklær på han, iallefall er det bare da jakke.... Noen tips og erfaringer? Har jo så lyst til å bruke den, for den er så fin!! hehe
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg ville nok byttet den i en større størrelse. Man er kanskje ikke så mye ute annet enn i vogna når de er 5 mnd.. vet ikke.. min var 5 mnd på det varmeste i sommer, så har igrunn ikke noe erfaring. :-)
Nattinatta Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 ja jeg skulle helst gjort det, men dressen er fra exit i danmark.. og tror nok den er kjøpt ganske så mye tidligere i år....
Sommerfuglvinger Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Vet at noen bruker dress i sportsvogn, men du bruker kanskje ikke det ennå.?
Nattinatta Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 ja det er sant.... tenkte jeg skulle prøve sportsvognen snart, får håpe dressen passer til den tid.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå