Lille My 17.05.08 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hei, Er det noen som vet hvor stor sannsynlighet det er for å bli gravid med kobberspiral? Fikk satt inn dette i august og har hatt 2-3 mensperioder etter dette, men nå er jeg "seint ute" men vet ikke om jeg er tilbake i fast syklus enda da.... er jo bare 7 mnd siden jeg fødte og ammer litt fremdeles..... Hva tror dere?
power puff Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 jeg har kobber spiral og tror at legen sa at det var like sikkert som p piller
trebarnsmamma84 Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Eg ville tatt ein tur til legen å få bekrefta eller avkrefta....er du gravid,må spiralen ut med ein gang nemlig....
Lille My 17.05.08 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2008 Får kanskje kjøpe en test i morgen da, men jeg synes det er VELDIG rart hvis jeg er gravid.... Da skal jeg ha max "uflaks"..... :-) Men men ikke noe krise akkurat om jeg skulle være det da.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Ta en test du. Kjenner to som kom til verden med kobberspiral :-P
Madamina Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Ja, kobberspiralen skal jo bare røske i stykker det som er inni livmoren så eventuelle befrukta egg ikke overlever. Så et egg kan godt feste seg om den finner en trygg krok. Jeg tør ikke sette inn kobberspiral.
mai mammaen til to Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 jeg har ikke hat regelmessig mensen enda... mini er like gammel som din.. og jeg satt den inn i september tror jeg det var.. men om du er usikker ville jeg dratt til legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå