Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Har prøvd både Nan og Hipp mme, men det eneste va at Hippen gjore han mer regelmessig så vi slapp å ha malt i melka. Men så prøvde vi Collett sin å nu trænge vi ikke gi Infacol, sukkervann eller fenikkelte mer:-))) Å ofte på natta når han e veldi trøtt så rape han ikke engang, å fortsatt har han ikke luftsmerter! Helt sykt! Velkommen til himmeln sir æ bare ;-) Så verdt å prøve ihvertfall ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hmm.. Bruker NAN vi, og snuppa har ikke magevondt el treg mage! Eneste er at nå bæsjer hun en el max to ganger om dagen, i forhold til før da jeg ammet, da hun gjerne kunne bæsje 8-9 ganger daglig! Helt greit d ja:)
husmus &2 Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Hm, det var mye rart å gi en liten en synes jeg. Vi har brukt Nan fra start og det har vært lite magevondt her, han har selvfølgelig endel luft i magen, men ikke unormalt mye og det er sjelden han gråter av det.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jepp, vi gjorde det samme! Collett ruler :-D Men hun får litt fennikel-te enda da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå