MJ<3 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Og tiden har flydd sååå fort. Tenke seg til at på denne tiden i fjor gikk jeg rundt og hadde ekstreme rier og trodde jeg skulle stryke med. Jakob har nå blitt stor gutt og begynt å gå allerede. Det har gått veldig fort nå når jeg tenker tilbake på den lille knøtten som kom ut 4. juledag i fjor. Veldig rart. Vi har vært gjennom slitsomme tider med kolikk, ekstrem utålmodighetsbaby og veldig aktive tider hvor baby ikke ville noen ting og var veldig urolig. Men nå har vi en veldig fornøyd 1 åring som har begynt i barnehage og stort sett er fornøyd hele tiden. Aktiv er han fremdeles, men nå kommer han seg rundt hvor han vil og da er alt ok. Ja da er det bare å takke for seg her inne, har ikke vært veldig aktiv den siste tiden, men det var god hjelp i begynnelsen og deilig å få støtte og vite at man ikke var alene om våkenetter og skrikerunger:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei, Gratulerer med dagen Jakob!! Og lykke til videre i fremtiden. Masse bursdagsklemmer fra DD & lille Vida :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå