mama73 m/tre søte små Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Gutten min er nå litt over 14 uker og har de tre siste nettene vært våken omtrent hver time for pupp, samt at han har diet alt fra 30-60 min per gang. Det sier seg selv at det er utrolig slitsomt for mammaen! Tenkte først at det er økedøgn, da han også har spist litt mer enn vanlig på dagen, men etter tredje natt på rad lurer jeg på om han våkner for kosens del, eller om jeg begynner å få lite melk? Jeg fullammer. Prøver smokk, men han bare spytter ut igjen.. Tidligere har han sovet en økt på natta på ca 4 timer før pupp, så 3 timer igjen før pupp. Kan økedøgn vare i 3 døgn på rad? Han sover stort sett en lang økt på ca 2-3 timer på dagen, ellers bare kortere dupper. Uff, vi reiser på ferie til svigers etterpå, og jeg er bare SÅ uopplagt... Lengter så etter litt sammenhengende søvn. Husker knapt hvordan det var........
Endelig mamma! Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Datteren min er også litt over 14 uker, og har begynt å våkne oftere på natten, samt at hun krever mere mat om dagen. Trodde først det var økedøgn, men nå har det holdt på en god stund, nesten ei uke tror jeg, husker ikke :-P Men kan ha noe med at jeg de to siste ukene har prøvd å legge henne litt tidligere enn vanlig også da. I natt hadde vi en bedre natt igjen, håper bare det varer... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå