Gå til innhold

Flere som legger seg klokka 21 eller før hver kveld her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr to og er så trøtt som jeg aldri har vært før. Jeg kan ikke freake ut en eneste kveld og rangle for da blir jeg helt knust dagen etterpå. Andre trøtte damer her?:-)

Skrevet

Dette virker kjent ja er så sliten noen ganger at jeg stuper det samme gjør karakterene på skolen p.g.a manglende energi. Men sønnen min er ihvertfall skjønn selv om han våkner 4-5 tida om morgnen klarer alltid å blidgjøre meg. Lille sjarmtrollet.

Skrevet

Siden sønnen vår begynte i bhg i høst, har jeg lagt meg mellom kl 19-21 hver kveld....utrolig kjedelig og usosialt, men er nødt siden han har begynt å våkne så tidlig. Nå i juleferien har jeg slått ut håret litt, og er oppe til 22 og greier :-)

Skrevet

Oh yeah, da er vi flere. Kl. 21 ligger jeg stortsett og snorker på sofaen... Jenta våkner ti på 5 på mårningen og sover bare to superkorte dupper på dagen, helt crazy banana i våken tilstand, så jeg klarer bare ikke være våken lengre! Begynte i morges med en liten "hylekur" for å få henne til å sove lengre(halv 7 hadde vært fint), så får se åssen det går. Retter det ikke på seg på en ukes tid, så får jeg bare stå opp 5 da. Godt man har masse rælprogram man har tatt opp på tv'n kvelden i forveien(siden man sov seg gjennom dem) Sitter bare i ørska og ammer henne den første timen, hehe. hun er også drittrøtt, så er heldigvis ikke så aktiv og springer rundt før i 6-7 tida. Lucky me:-)

God bedring dere andre også! *gjeeeeesper*

Skrevet

He he... ja, jeg legger meg TIDLIG! Her er det mye mas på natta og dagen begynner kl 5, så jeg legger med rundt kl 21. Er jeg skikkelig crazy ser jeg 21-nyhetene før jeg tar kvelden!!

Skrevet

Hehe, jeg trodde bare det var meg..... :-) Er i 34 uke med nummer to, og det går i ett med Stina på 16 måneder fra 06.30 om morran (heldig skjønner jeg, hun sover jo lenge :-)

Når jeg virkelig skal slå meg løs, ser jeg CSI som begynner 21.30....... DA føler meg meg skikkelig gæærn.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...