Gå til innhold

Grusomme smerter ved menstruasjon, 14 mnd siden jeg fødte.

Anbefalte innlegg

Hadde intense smerter på slutten av svangerskapet, og kunne knapt gå, ligge, sitte den siste mnd. Alt måtte gjøres i maks 5 min. Grusomt.

Nå er sønnen min 14 mnd, og når menstruasjonen nærmer seg, begynner murringene. Helt forferdelig. :( Utarter seg til rent smertehelvete og jeg klarer knapt gå/sitte/ligge!!

Varer heldigvis kun en dag og 2 før det går over til murringer igjen, for så å forsvinne.

Kan kjenne det innimellom sånn ellers også, men ingenting imot når det topper seg ved menstruasjonsstart.

Noen andre som kjenner seg igjen, eller har hørt om noe som kan hjelpe?

Lurer på om jeg i hele tatt tør å tenke på nr.2...

Fortsetter under...

Hei, om du skal prøve på nr to er det bare du som kan bestemme. Men flere kvinner med STORE smerter ved mensen har fått stor bedring etter innsetting av hormon-spiral. Bedringen kom omtrent umiddelbart. Flere jeg har pratet med, merker det på bekkenet når hormonspiralen er tom.

MEN det kan også gå andre veien. Kun et forsøk kan gi deg svaret på dette. Jeg hadde ikke nølt hadde det vært meg. :-) lykke til.

Hei!

Sånn har jeg også det og til meg er det over 2 år siden jeg fikk jenta mi.

Det er helt pyton når det står på.

jenta mi er nr 2 og jeg hadde bekkenløsning under begge svangerskapen men kan ikke huske bekkensmertene var like ille under svangerskapene som i den tidne jeg skal ha mensen.

Jeg hadde bekkenløsning ja med smerter og var stort sett sykmeldt hele svangerskapet for å ikke bli for ille og gikk til fysioterapaut.

Smertene varer 1-2 dager til meg så er smertene borte.

Har du prøvd p piller?

Jeg vurderer det men vet ikke om det vil ha noen virkning.

Jeg er ikke anbefalt å få noen flere med det første men jeg har andre plager også da som spiller inn.

Snakk med legen din, det trenger ikke bli verre.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...